… … …



تاکید بر رشد اقتصادی از طریق فراهم آوردن فرصت های رشد پایدار برای شرکت های کوچک و متوسط که به تحریک رقابت و ارتقاء نوآوری منجر می شود، ما را برآن داشت تا با گردآوری تخصص های بازاریابی، تجزیه و تحلیل آماری و تفکر استراتژیک در قالب یک کل تحت عنوان هادیان پژوهش البرز در جهت نیل به رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز بهبود مطالعات آکادمیک در حوزه مدیریت و بازاریابی گام های استوار و مهمی برداریم. بدین ترتیب، هادیان پژوهش البرز در سال 1401 با شماره ثبت 42863 و شناسه ملی 14011278181 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یک شرکت تحقیقات بازاریابی با خدمات محدود و با تاکید بر تجزیه و تحلیل آماری جهت تامین نیازهای اطلاعاتی پیرامون بازار و رفتار مصرف کنندگان به ثبت رسید. از نظر معنایی "هادیان پژوهش" به هدایت مطالعات بازاریابی در مسیر درست اشاره دارد و "البرز" نماد قدرت، پشتکار و غلبه بر چالش ها و موانع است که از طریق دستیابی به روشنگری و سطوح بالاتر آگاهی حاصل می گردد.




تبدیل مجموعه عظیم داده ها به دانشی مشخص و سودمند در خصوص بازار و رفتار مصرف کنندگان با استفاده از فنون تجزیه و تحلیل کمی و کیفی که به توانمندسازی شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه B2C جهت دستیابی به رشدی پایدار، افزایش سهم بازار و سودآوری منجر می شود؛ فلسفه وجودی هادیان پژوهش البرز را تشکیل می دهد. به بیان ساده، هادیان پژوهش البرز پل واسط میان داده ها و استراتژی است تا بدین وسیله کسب و کارها با دانش غنی پیرامون بازار تامین گردند. از سوی دیگر، بهبود کیفیت مطالعات آکادمیک حوزه مدیریت و بازاریابی به عنوان راهکار غیرمستقیم شرکت جهت تامین اطلاعات موردنیاز کسب و کارها یکی دیگر از ارکان فلسفه وجودی شرکت را شکل می دهد.
هادیان پژوهش البرز متعهد به بهره گیری از ارتباطات فعال با مشتریان پیش از عقد قرارداد و پس از آن و نیز ارائه تجربه ای منحصر به فرد به مشتریان در هر نقطه تماس است که این مهم موجبات افزایش آگاهی، وفاداری و اعتماد را فراهم می کند. می خواهیم بگوییم که مشتری تنها نیست و تامین نیاز ایشان با ارائه راه حلی مناسب اولویت اصلی شرکت محسوب می شود. توانمندی های آماری شرکت و بهره گیری از نرم افزار های مختلف داده کاوی، مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل کیفی و نیز کسب هشت گواهینامه بین المللی MPT و IQS از آکادمی تحلیل آماری ایران، این اطمینان را می دهد که خدمات شرکت جهت کسب دانش و بینش موردنیاز مرتبط با بازار و بهبود مطالعات آکادمیک از اعتبار و پایایی بالایی برخوردار بوده و در نتیجه اثربخشی کسب و کار و کیفیت مطالعات آکادمیک را ارتقاء و موجبات رشد کسب و کارها را فراهم می آورد.




ما آینده ای را متصور هستیم که در آن تمامی کسب و کارها از طریق چارچوب تصمیم گیری داده محور به موفقیت دست خواهند یافت. ما بر این باور هستیم که آینده از آن کسب و کارهایی است که خواهان دستیابی به قدرت بینش های دقیق و قابل اجرای بازاریابی هستند. هادیان پژوهش البرز متعهد به پیشگامی در این تحول و هدایت کسب و کارها به موفقیتی بلندمدت است. ما خود را به عنوان شریک قابل اعتماد کسب و کارها در مسیر دستیابی به آینده ای درخشان می بینیم که از طریق ارائه بینش های دقیق بازار و به تبع آن اتخاذ تصمیمات آگاهانه جهت دستیابی به رشدی پایدار، حاصل می گردد.

چشم انداز ما بر بهره گیری از فناوری های نوین و هوش مصنوعی در تحقیقات بازاریابی تاکید دارد. به اعتقاد ما، دنیای کسب و کار آینده بسیار پیچیده تر از وضعیت کنونی است و تنها بهره گیری از هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفته در حوزه تحقیقات بازاریابی می تواند بینش های دقیق و به روز را در اختیار مدیران کسب و کارها قرار دهد. بنابراین، ما خود را معمار تغییر و تحول مبتنی بر فناوری و هوش مصنوعی در تحقیقات بازاریابی می دانیم تا بدین ترتیب، کسب و کارهای آینده را بواسطه دانش حاصل از یادگیری ماشین و یادگیری عمیق تامین نماییم. تعهد ما به نوآوری بدین معناست که ما به طور مداوم ابزارها و روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در مطالعات خود تطبیق داده و توسعه میدهیم تا همواره در خط پیشرفت باقی بمانیم. ما معتقدیم که با انجام این کار، نه تنها مشتریان خود را به سمت موفقیت سوق میدهیم، بلکه به شکلدهی آینده مبتنی بر داده و هوش مصنوعی برای کسب و کارهای سراسر جهان کمک میکنیم.
در آینده، هادیان پژوهش البرز نقش اساسی در شکل دهی استراتژی های بازاریابی ایفا خواهد کرد به طوریکه نه تنها سودآوری را برای کسب و کارها افزایش می دهد بلکه به رشد و ارتقاء جامعه نیز کمک می کند. ما متهد به اصول اخلافی و مسئولیت اجتماعی هستیم و همچنان بر انطباق، رشد و نوآوری تاکید خواهیم کرد تا چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل نماییم.









ما معتقد به سینرژی و مشارکت فعال میان تمامی ذینفعان در قالب تیم های عملیاتی جهت رسیدن به اهداف و نتایج معتبر متناظر با مساله پیش روی مشتریانمان هستیم. ما به دنبال ایجاد شبکه ای قدرتمند از ذینفعان مختلف و متنوع در سیستمی واحد و یکپارچه هستیم تا بدین وسیله سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان و سایر ذینفعان را به شکل قابل توجهی افزایش دهیم.
ما متعهد به فراهم آوردن شرایط رشد و دستیابی به کمال برای مشتریانمان از طریق ارائه بینش لازم هستیم. در واقع، دانش ما به بینشی جهت اخذ تصمیمات منطقی و درنتیجه رشد و تکامل مشتریانمان بدل می گردد.
ما به دنبال ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد میان خود و ذینفعانمان هستیم و بدین منظور بر شفافیت روابط و فعالیت ها، حفظ حریم خصوصی، مسئولیت پذیری و پیروی از ساختار عقلایی و منطقی تاکید داریم.
ما نسبت به درک عمیق بازار و عوامل محیطی موثر بر کسب و کار مشتریانمان و حصول دانش موردنیاز جهت ارائه بینش لازم و در نتیجه حل مساله پیش روی آنان متعهد هستیم و در این راستا بر ارتقاء کیفی و مستمر توانمندی ها و تخصص خود و نیز ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه تحقیقات بازاریابی و تحلیل آماری تاکید داریم.






منشور اخلاقی هادیان پژوهش البرز تحت عنوان CEHPA (Code of Ethics of Hadian Pazhouhesh Alborz) براساس اصول آیین نامه رفتار ESOMAR متناسب با زمینه کسب و کار شرکت طراحی و تدوین شده است. منشور اخلاقی مذکور بیانگر تعهد ما به اجرای تحقیقات بازاریابی با بالاترین استانداردهای اخلاقی و رعایت شفافیت و احترام نسبت به ذینفعان در تمام جنبه های عملیات کسب و کار است.

