… … بینش – هادیان پژوهش
دستیابی به بینشی سودمند از طریق تحقیقات و تحلیل آماری داده ها

نگاه خود را با بینش های ما توسعه دهید

دنیای بینش های هادیان پژوهش، جایی که قلمرو بازاریابی در آن آشکار می گردد؛ گنجینه ای از مقالات، مطالعات موردی، داستان های بازاریابی و یافته های مطالعاتی را شامل می شود.  خرد بازاریابی، داستان های نهان ورای داده ها و اطلاعات را کشف و در مسیر موفقیت گام بردارید. 

استفاده از پکیج Hadian Brand Benchmark جهت تدوین ایده محوری و طراحی برند شرکت (به زودی)

تجزیه و تحلیل احساسات متناظر با محتوای شرکت های اپل و سامسونگ با استفاده از پکیج Hadian Emotions​​​​​​​ ​​​​​​​(به زودی)

بررسی تاثیر استفاده از کدهای QR بر اثربخشی تبلیغات چاپی ​​​​​​​(به زودی)​​​​​​​

DuckDuckGo کوچکترین و سرسخت ترین رقیب Google 

در عصر رسانه های اجتماعی افراد می توانند یک شرکت بزرگ را به زانو دربیاورند    ​​​​​​​(به زودی)

بازاریابی مبتنی بر فایده خطوط هوایی امارات (به زودی)

مطالعات هادیان پژوهش

داستان های بازاریابی

مقالات و مطالعات موردی

بهره گیری از داده جهت بهبود تجربه مشتری توسط چهار شرکت بزرگ دنیای دیجیتال (به زودی)

استراتژی بازاریابی موفقیت آمیز اوبِر (به زودی)

بینش های ما

طرح آرگوس (Argos) برای خلق ارزش و رشدی پایدار​​​​​​​