… … عنوان وب‌سایت شما
شمایی از نتایج تجزیه و تحلیل داده های بازار

راه حل‌های ما، موفقیت شما

به دنیای راه‌حل‌های استراتژیک و تاکتیکی هادیان پژوهش خوش آمدید. خدمات تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل آماری ما، راه‌حل‌های استراتژیکی هستند که متناسب با نیازهای اطلاعاتی شما طراحی شده‌اند تا مسیر موفقیتتان را روشن سازند. از سوی دیگر، با ارائه خدمات تبلیغاتی و تولید محتوا، راهکارهای عملیاتی و مؤثری برای جذب مخاطبان و تقویت برند شما ارائه می‌دهیم. راه‌حل‌های ما داده را به بینش، بینش را به استراتژی، و استراتژی را به اقدام مؤثر تبدیل می‌کنند تا در تصمیم‌گیری هوشمندانه، بهره‌گیری از فرصت‌ها و پاسخگویی به چالش‌ها در کنار شما باشند.

راه‌حل‌های ما

​​​​​​​​​تحقیقات بازاریابی

اجرای یک مطالعه رسمی در قالب تحقیقات بازاریابی دانش موردنیاز مدیران و تصمیم گیرندگان را از طریق حصول اطلاعات لازم مرتبط با موقعیت ها و تصمیمات خاص بازاریابی تامین می نماید. اطلاعات و دانش حاصل شده از تحقیقات بازاریابی جهت کسب بینش لازم پیرامون انگیزه های مشتری، رفتار خرید، ارزیابی پتانسیل و سهم بازار و نیز بررسی اثربخشی فعالیت‌های قیمت‌گذاری، محصول، توزیع و ترویج، توسط مدیران و تصمیم گیرندگان کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب، خدمات تحقیقات بازاریابی پنج گانه هادیان پژوهش مشتمل بر ادراک بازار، ترجیحات مصرف کننده، توسعه و نوآوری، برندینگ و رسانه های اجتماعی متناسب با نیازهای اطلاعاتی کسب و کارهای کوچک و متوسط که به صورت B2C (کسب و کار به مصرف کننده نهایی) به عرضه محصولات و خدمات خود می پردازند، ارائه می گردد.

دانش حاصل از بازار
یکی از مطالعات پنجگانه هادیان پژوهش تحت عنوان ادراک بازار و کسب دانش موردنیاز حاصل از بخش بندی و جایگاه یابی

​هر گونه تصمیم گیری در رابطه با بازار و در نتیجه اتخاذ تاکتیک های مختلف مشتمل بر تعیین عناصر آمیخته بازاریابی مستلزم ارزیابی، درک و حصول دانش مرتبط با ویژگی ها، نیازها و فایده موردانتظار مصرف کنندگان و مشتریان است. دانش مذکور از طریق تحقیقات بخش بندی بازار و جایگاه یابی حاصل می شود.

ادراک بازار

یکی از مطالعات پنجگانه هادیان پژوهش تحت عنوان برند

​آگاهی و شناخت بازار از شرکت، محصولات و خدمات آن و در نتیجه دریافت پاسخ احساسی مطلوب از بازار بواسطه برند و انتقال معنای آن از طریق عناصر هویت برند در نقاط تماس صورت می گیرد.​​​​​​​ اما، پیش از طراحی عناصر هویتی بایستی جوهره برند و به تبع آن ایده محوری موردنظر شرکت در قالب استراتژی برند تدوین و سپس عناصر هویتی و نقاط تماس جهت انتقال معنا و تبیین و نمایش تمایز به بازار طراحی و ساخته شوند. بدین ترتیب، مطالعات اولیه مبتنی بر بخش بندی بازار و جایگاه یابی یا مطالعات ثانویه مبتنی بر تحلیل کیفی می تواند دانش لازم پیرامون برند را تامین نماید.

برندینگ

یکی از مطالعات پنجگانه هادیان پژوهش تحت عنوان ترجیحات مصرف کننده

​پیش از عرضه محصول/ خدمت بایستی رجحان های مصرف کنندگان هدف در رابطه با سطوح ویژگی ها مشتمل بر طراحی، بسته بندی، قیمت گذاری، تبلیغات و پیام های بازاریابی جهت دستیابی به نتیجه مطلوب مدنظر قرار گیرد. دانش لازم پیرامون ترجیحات مصرف کننده طی مطالعات ویژگی محصول، بسته بندی، قیمت گذاری و تبلیغات حاصل می گردد.

ترجیحات مصرف کننده

یکی از مطالعات پنجگانه هادیان پژوهش تحت عنوان توسعه و نوآوری

​تکوین، تولید و عرضه کالای جدید فرآیندی خالی از مخاطره نیست؛ لذا، حصول اطمینان از موفقیت کالای جدید در بازار مستلزم درک عمیق تر شرکت از نیازهای بازار و تعریف درست و دقیق مفهوم کالا قبل از تکوین و تولید آن است. بدین ترتیب مطالعات مفهوم یابی و آزمون مفهوم می تواند مدیران و تصمیم گیرندگان را با اطلاعات و بینش های سودمندی تامین نماید.

توسعه و نوآوری

یکی از مطالعات پنجگانه هادیان پژوهش تحت عنوان رسانه های اجتماعی

​مصرف کنندگان بجای ایفای نقشی منفعلانه، فعالانه به دنبال ارائه نظرات، ایده ها و بیان نگرش ها و تسهیم افکار خود نسبت به موضوعات مختلف از طریق رسانه های اجتماعی هستند. بنابراین، رسانه های اجتماعی منبع غنی از داده هایی است که مدیران و تصمیم گیرندگان با تکیه بر آنها می توانند بینش های سودمندی را در خصوص رفتار مصرف کننده، ایده های برآمده از ذهن و احساسات مصرف کننده نسبت به برند تحصیل نمایند. دستیابی به بینش مذکور مستلزم کسب دانش از طریق مطالعات​​​​​​​ بخش بندی مخاطبان، تجزیه و تحلیل احساسات و تجزیه و تحلیل موضوع است.

رسانه های اجتماعی

مدیریت خوب یک کسب و کار عبارت است از مدیریت آینده، و مدیریت آینده عبارت است از مدیریت اطلاعات

ماریون هارپر

Marion harper jr
Grid of Tiny Dots
Grid of Tiny Dots

تجزیه و تحلیل آماری

​گردش داده میان بازار و شرکت در عصر بازاریابی فایده محور با حجم و سرعت بسیار بالایی نسبت به گذشته صورت می گیرد؛ در نتیجه، آن دسته از شرکت ها که به طور موثر از داده های دریافتی از بازار استفاده می کنند، می توانند بینش های غنی و عمیقی نسبت به مشتریان و مصرف کنندگان جهت ایجاد ارتباط بلندمدت و کسب واکنش های مطلوب از بازار تحصیل نمایند. اما، با توجه به اینکه داده به مقادیر حاصل از اندازه گیری صفات متغیر اطلاق می شود؛ لذا، داده ها به خودی خود حاوی اطلاعات نبوده و بایستی طی طبقه بندی، تلخیص، تجزیه و تحلیل و تفسیر در قالب تکنیک های آماری، اطلاعات صحیح و معتبر استخراج و سپس دانش و بینش لازم کسب گردد. بدین ترتیب، تجزیه و تحلیل آماری با توجه به ماهیت داده ها و هدف تحقیقات به دو دسته کمی و کیفی تقسیم می گردد.

تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از فنون آماری و دستیابی به دانش و بینش موردنیاز
خدمات تجزیه و تحلیل کمی هادیان پژوهش

​تجزیه و تحلیل کمی با تکیه بر داده های عددی و استفاده از روش های تک متغیره، دو متغیره و چندمتغیره در قالب آمار توصیفی و استنباطی به سازماندهی، تلخیص، تحلیل و تفسیر داده ها متناسب با مساله تصمیم گیری و با هدف حصول اطلاعات و دانش موردنیاز و در نتیجه کسب چارچوب منطقی برای تصمیم گیری می پردازد. 

تجزیه و تحلیل کمی

خدمات تجزیه و تحلیل کیفی هادیان پژوهش

​تجزیه و تحلی کیفی بر درک و تفسیر داده‌های غیر عددی مانند: متن، تصویر یا صدا تمرکز دارد. هدف تحلیل کیفی کشف غنا و پیچیدگی تجربیات، نظرات و رفتارهای انسانی از طریق تجزیه و تحلیل مضامین، الگوها و معانی درون داده‌ها است. برخلاف تحلیل کمی که بر روش‌های آماری متکی است، تحلیل کیفی از تکنیک‌هایی همچون؛ تحلیل محتوای آشکار، تحلیل محتوای پنهان مشتمل بر دستیابی به مقولات اصلی، تحلیل همپوشانی و همبستگی جهت تعیین ارتباط میان مقولات استفاده می نماید. تجزیه و تحلیل کیفی در علوم اجتماعی و تحقیقات بازاریابی که در آن کاوش دیدگاه های ذهنی از اهمیت بالایی برخوردار است مورد استفاده قرار می گیرد.

تجزیه و تحلیل کیفی