… … …


به دنیای راهحلهای استراتژیک و تاکتیکی هادیان پژوهش خوش آمدید. خدمات تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل آماری ما، راهحلهای استراتژیکی هستند که متناسب با نیازهای اطلاعاتی شما طراحی شدهاند تا مسیر موفقیتتان را روشن سازند. از سوی دیگر، با ارائه خدمات تبلیغاتی و تولید محتوا، راهکارهای عملیاتی و مؤثری برای جذب مخاطبان و تقویت برند شما ارائه میدهیم. راهحلهای ما داده را به بینش، بینش را به استراتژی، و استراتژی را به اقدام مؤثر تبدیل میکنند تا در تصمیمگیری هوشمندانه، بهرهگیری از فرصتها و پاسخگویی به چالشها در کنار شما باشند.





آگاهی و شناخت بازار از شرکت، محصولات و خدمات آن و در نتیجه دریافت پاسخ احساسی مطلوب از بازار بواسطه برند و انتقال معنای آن از طریق عناصر هویت برند در نقاط تماس صورت می گیرد. اما، پیش از طراحی عناصر هویتی بایستی جوهره برند و به تبع آن ایده محوری موردنظر شرکت در قالب استراتژی برند تدوین و سپس عناصر هویتی و نقاط تماس جهت انتقال معنا و تبیین و نمایش تمایز به بازار طراحی و ساخته شوند. بدین ترتیب، مطالعات اولیه مبتنی بر بخش بندی بازار و جایگاه یابی یا مطالعات ثانویه مبتنی بر تحلیل کیفی می تواند دانش لازم پیرامون برند را تامین نماید.

پیش از عرضه محصول/ خدمت بایستی رجحان های مصرف کنندگان هدف در رابطه با سطوح ویژگی ها مشتمل بر طراحی، بسته بندی، قیمت گذاری، تبلیغات و پیام های بازاریابی جهت دستیابی به نتیجه مطلوب مدنظر قرار گیرد. دانش لازم پیرامون ترجیحات مصرف کننده طی مطالعات ویژگی محصول، بسته بندی، قیمت گذاری و تبلیغات حاصل می گردد.

تکوین، تولید و عرضه کالای جدید فرآیندی خالی از مخاطره نیست؛ لذا، حصول اطمینان از موفقیت کالای جدید در بازار مستلزم درک عمیق تر شرکت از نیازهای بازار و تعریف درست و دقیق مفهوم کالا قبل از تکوین و تولید آن است. بدین ترتیب مطالعات مفهوم یابی و آزمون مفهوم می تواند مدیران و تصمیم گیرندگان را با اطلاعات و بینش های سودمندی تامین نماید.

مصرف کنندگان بجای ایفای نقشی منفعلانه، فعالانه به دنبال ارائه نظرات، ایده ها و بیان نگرش ها و تسهیم افکار خود نسبت به موضوعات مختلف از طریق رسانه های اجتماعی هستند. بنابراین، رسانه های اجتماعی منبع غنی از داده هایی است که مدیران و تصمیم گیرندگان با تکیه بر آنها می توانند بینش های سودمندی را در خصوص رفتار مصرف کننده، ایده های برآمده از ذهن و احساسات مصرف کننده نسبت به برند تحصیل نمایند. دستیابی به بینش مذکور مستلزم کسب دانش از طریق مطالعات بخش بندی مخاطبان، تجزیه و تحلیل احساسات و تجزیه و تحلیل موضوع است.



















تجزیه و تحلیل کمی با تکیه بر داده های عددی و استفاده از روش های تک متغیره، دو متغیره و چندمتغیره در قالب آمار توصیفی و استنباطی به سازماندهی، تلخیص، تحلیل و تفسیر داده ها متناسب با مساله تصمیم گیری و با هدف حصول اطلاعات و دانش موردنیاز و در نتیجه کسب چارچوب منطقی برای تصمیم گیری می پردازد.

تجزیه و تحلی کیفی بر درک و تفسیر دادههای غیر عددی مانند: متن، تصویر یا صدا تمرکز دارد. هدف تحلیل کیفی کشف غنا و پیچیدگی تجربیات، نظرات و رفتارهای انسانی از طریق تجزیه و تحلیل مضامین، الگوها و معانی درون دادهها است. برخلاف تحلیل کمی که بر روشهای آماری متکی است، تحلیل کیفی از تکنیکهایی همچون؛ تحلیل محتوای آشکار، تحلیل محتوای پنهان مشتمل بر دستیابی به مقولات اصلی، تحلیل همپوشانی و همبستگی جهت تعیین ارتباط میان مقولات استفاده می نماید. تجزیه و تحلیل کیفی در علوم اجتماعی و تحقیقات بازاریابی که در آن کاوش دیدگاه های ذهنی از اهمیت بالایی برخوردار است مورد استفاده قرار می گیرد.







